wtorek, 2 kwietnia 2013

Bo dzięki nim pamiętam...

   U nas na szczęście nic złego się nie dzieje, właściwie nie się nie dzieje. Siedzę w domu i nic nie robię. Oj jak ja dawno nie czułam takiej bezczynności, no niestety jak wszystko dobre i to się kończy. Muszę się dzisiaj wziąć za naukę, bo jutro wracamy do rzeczywistości. Ale co tam się smucić jakoś to będzie, jak zawsze. 

Dzisiaj jednak nie chcę was tym zanudzać, chcę abyście ocenili moje zdjęcia. Wiem, że wielu z was je robi. Wybrałam te, którym nie mam nic do zarzucenia i czekam na waszą krytykę. Bo wiecie dzięki temu się uczę:)

Kajtek

1

2

3

4




 Koty

5

6

7




Kwiaty 

8

9



Co tam w trawie siedzi

10


11





 Motyle

12

13

14



Widoki

15

16

17


Na prawdę czekam na liczne komentarze, szczególnie takie które określają zarówno wady jak i zalety fotografii. 
Co więcej proszę o wybranie tej która przypadła wam najbardziej do gustu :)
Pozdrawiam (-_-)

11 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że nie znam się zupełnie na fotografii, lecz Twoje zdjęcia bardzo mi się podobają. :)
    2 zdjęcie Kajtka to jedno z moich ulubionych. Motyle również wyszły wspaniale, są bardzo kolorowe, a ten ostatni wygląda naprawdę bajkowo na tle delikatnych kwiatów. :) 16 i 17 natomiast zachwycają swoją kolorystyką. Trudno mi dopatrzeć się jakichś błędów, choć, tak jak mówiłam, nie jestem znawczynią tematu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty masz lustrzankę jakąś? Foty są po prostu rewelacyjne!!!
    Portrety 1 i 5 są świetne, na pierwszym idealne rozmycie tła :) Pamiętaj, by zwierzak nie znajdował się idealnie w puncie centralnym foty, ale w ,,mocnych" puntach. Tak jakbyś narysowała dwie kreski pionowe i poziome w równych odległościach, przecięcia tych linii to te punkty w krótkich najlepiej umieścić np. pie oko :)
    11,12,13,14 to dla mnie rewelacyjne makro ;D Fajne ujęcia, serio i to wyostrzenie:D
    Widoczek 17 najlepszy :)
    Też się nie znam, ale... Mówię to co mi się podoba w tych fotach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, postaram się zawsze pamiętać o tym mocnych punktach i nie, nie mam lustrzanki to zwykły kompakt - Nikon Coolpix P100. Nie jest rewelacyjny, a te zdjęcia są tymi 1 na 1 000 000, ale jakoś tam się z nim da pracować :P

      Usuń
    2. Właśnie te zdjęcia świetnie odzwierciedlają powiedzenie "to nie aparat robi zdjęcia, a fotograf", bo Coolpix nie jest zbyt dobrym sprzętem (oczywiście jak kto woli, bo ja preferuję lustra ;3 ), a twoje zdjęcia są naprawdę niesamowite. :)
      Chyba jedyne, co mam do zarzucenia, to to, że na niektórych fotach "poucinałaś" troszkę zwierzakom uszy. No, ale wiadomo, nie zawsze da się idealnie skadrować, zwłaszcza, że takie fajne pozy zwierzaków są często kwestią przypadku i staramy się, żeby szybko uchwycić moment. ^^ Zdjęcie nr. 3 zrobiłabym na Twoim miejscu z troszkę większego oddalenia, żeby było widać pod czym przechodzi pies. Ale zdjęcia są naprawdę bardzo dobre. Ja mam lustro dopiero od niedawna i dopiero zaczynam się uczyć, więc sama jeszcze nie focę zbyt dobrze, a od Ciebie można się naprawdę sporo nauczyć. Będę tu częściej zaglądać. ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia, wszystkie mi się podobają, nie będę próbowała pisać o wadach i zaletach, bo się na tym nie znam, ale mam nadzieję, że nie długo dostanę lustrzankę *,*
    nowy post, zapraszam
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia, bardzo fajne ujęcia, a zwierzaki przesłodkie <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia naprawdę bardzo mi się podobają. Są dobrej jakości i nic nie mam im do zarzucenia.
    A najbardziej podobają mi się trzy ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wiem, nie wiem które jest najgorsze... Kurczę, wszystkie są po prostu super! Na żadnym nie ma rozpraszających szczegółów, tło idealnie rozmyte... Pierwsze zdjecie motyla (nr 12) - bardzo dobre makro! To twój kotek jest na zdjęciach? Słodziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      I tak to moje kotki zdjęcia 5,6 to ten sam kotek, a zdjęcie nr. 7 to jego mama :)

      Usuń
  7. Śliczny pies, taki ciasteczkowy, jak ja to mówię :) I koty też piękne, fajna gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę twoje zdjęcia są super...nie ma żadnych wad

    OdpowiedzUsuń