sobota, 13 kwietnia 2013

Żabi post :)

   Dzisiaj na reszcie była wspaniała pogoda. Można było chodzić w samej koszulce, a i tak było ciepło. 
Niestety jakoś tak szczególnie tego czasu nie miałam jak wykorzystać, bo musiałam zrobić wiele rzeczy wkoło podwórza i wogóle. Nie ma co pisać, bo to dosłownie była gówniana robota. 
Potem jednak postanowiłam iść z Kajtkiem na spacer i co? I pogoda się zepsuła, zrobiło się pochmurno, zaczęło grzmieć i wylądowałam w domu, na szczęście po jakimś czasie się rozpogodziło i mogłam się udać na spacer. Wzięłam Kajtka i aparat z zamiarem dobrze go wykorzystania, na nie małą sesję Kajtkowi, jednak stało się inaczej, bo natknęłam się na żabę, potem drugą i trzecią, aż w końcu sama zaczęłam ich poszukiwać i robić im zdjęcia. Było ich na prawdę dużo ponieważ nie tylko wszędzie było mokro, to jeszcze mają teraz okres godowy tak więc, robiłam i robiłam i zaczęło grzmieć, coraz bardziej i bardziej i musiałam w pośpiechu wracać do domu:( 
Ale efekty mojego dzisiejszego spaceru możecie podziwiać w tym poście :)


 Zauważyłam dzisiaj, że żaby mają na prawdę piękne, a może nawet przepiękne oczy :)




 

Zauważyliście kiedyś jakie żaby mają dziwne nogi gdy stoją, ja prawdę powiedziawszy widziałam to chyba pierwszy raz na żywo.


U nas w piątek (12.04.2013) pojawiły się bociany, a u was w okolicach? 

Ale mimo tak pięknych słonecznych chwil staw sąsiada nadal wprawdzie w niewielkiej części, ale jednak jest pokryty lodem 


No i na sam koniec koniecznie mój kochany wariat :)


Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Ale Kajtek jest śliczny! :)
    Zdjęcia żab wyszły super. Rzeczywiście, ja także dopiero zwróciłam uwagę na ich piękne oczy, choć nigdy nie uważałam, że są brzydkie (w przeciwieństwie do zdecydowanej większości społeczeństwa). ;)
    U nas również pogoda bardzo dopisała, pomimo kilku wiosennych burz i wykorzystałyśmy ją na dłuuugi spacer!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcia *,* jakiego aparatu używasz? :)
    Lubię do Cb wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat mam właśnie beznadziejny, jedynie co robi fajnie to zbliżenia, a jest to Nikon Coolpix P100 :)
      Dzięki za miłe słowa, też lubię cię odwiedzać :D

      Usuń
    2. To i tak dużo lepszy od mojego...z tym, że mój ma już z 6 lat xD nawet telefonem wychodzą lepsze zdjęcia :P

      Usuń
  3. Ojej świetne ujęcia! :)
    Zgodzę się z Tobą w zupełności, żaby mają piękne oczęta.
    No i śliczny psiur.

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zastanwiałam się nad żabami, ani nad tym, że mogą być takie intereujące. Zdjęcie zanurzonej żaby w wodzie,naprawdę fenomenalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę oderwać wzroku od tej żaby w wodzie :) I trochę zazdroszczę tylu modelek! Ja żabę jak dotąd spotkałam tylko raz na polu w 2009 roku :P Czasem je słyszę, ale spotkać je to naprawdę wyjątkowe wydarzenie...
    Ale za to uwieczniłam dzisiaj piękną tęczę po tym ulewnym deszczu <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdjęcie żaby w wodzie jest świetne :)
    U mnie też zaczyna się robić coraz cieplej.
    Ale Ci zazdroszczę tej burzy xD Ja po prostu uwielbiam burze, ale tutaj rzadko się zdarzają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj widzę duzą zmiane na blogu ;)
    Oj tak słońce nareszcie do nas zawitało :0
    Zdjęcia przesliczna i kolorowe :) Rzeczywiście ciekawe mają oczka ;)
    Neinawidze jednak jak mi rechoczą po nocach :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia!!!
    Ja też zauważyłam te śliczne oczka =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy :* widzę że zamiast psie to mamy żabie zdjęcia :) które są naprawdę bardzo ładne ! Ja też miałam aparat nikon coolpix tylko już nie pamiętam jaki dokładnie model hehe ale potrafisz robić super zdjęcia :) a co do tego mojego ogrodzenia to wcale nie jest duże,jak by się mogło wydawać a ten dodatkowy drut to nie mam pojecia po co :p na szczeście Demo nie ma aż takich głupich pomysłów żeby uciekać hehe pozdrawiamy gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  10. N no no...naprawdę piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń