niedziela, 7 kwietnia 2013

Wspominenie


"Wszystko przemija i wszystko się zmienia,
I sen się kończy i cudne marzenia,
Lecz coś jest w duszy co nigdy nie zginie
A tym jest... wspomnienie". 


zdjęcie z neta

Lecz czy warto pamiętać gdy wspomnienia ranią
czy warto pamiętać gdy łzy z serca wylewają

Stałam kiedyś cicho w kącie zapomniana
Szumiały na wietrze słowa
Ja patrzyłam, ja widziałam
A on dźwigał coś wielkiego, coś ciężkiego

I puścił
Łomot przerwał ciszę
jak grom uderzył w ziemię
Upadłam
Oczy swe zamknęłam by mnie nie ujrzał
Schowałam się w sobie głęboko
by zapomnieć
lecz wciąż pamiętam...


"Wspomnienie to cicha nuta
Wyjęta z tomów przeszłości
Wspomnienie to nić wysnuta
Ze złotej księgi młodości.
Wspomnienie to brzęk łańcucha
Co łączy rozpacz z nadzieją,
Wspomnienie to puszcza głucha
Gdzie tylko groby bieleją." 



moja fotka, zrobiona dzisiaj za domem
Bo nic nie przemija
Jak woda w jeziorze
Trwa i trwa
i zawsze trwać będzie...

 A ja na jej wierzchu
jak kaczka się trzymam
lecz czy kiedyś nie zatonę?




Wiersze w cudzysłowiu nie są moje, lecz ten w środku, ten pochyłym drukiem napisałam ja, i choć pewnie nikt nie rozumie są to słowa opisujące przeszłość, coś co chciałabym zapomnieć lecz wciąż we mnie trwa.Mogę wam jedynie narazie powiedzieć że ciężko doświadczył mnie los w dzieciństwie, i chodź mogło być gorzej, wspomnienia nie zawsze są miłe...

2 komentarze:

  1. Piękne wiersze.
    To prawda, że wspomnienia nie zawsze są miłe, ale mimo to są ważne. Uczą nas czegoś. Dzięki nim wiemy jakich błędów mamy już nie popełniać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wiersze oraz to zdjęcie z kaczką =)
    To prawda. Wspomnienia są wspaniałe, jednak pozwól, że przerwę ten czar magii i pochwalę się, że tak czegoś (wspomnień również) nie zapiszę to nie licz święty, że będę je pamiętać! ;)

    OdpowiedzUsuń