poniedziałek, 28 października 2013

Po prostu chce mi się żyć...

          Wiem, ze wielu z nas zawsze w okresie jesieni łapie depresja, ale nie tym razem! A przynajmniej nie dzisiaj. Dzisiejszy dzień zaliczam do jak najbardziej udanych. I nie dlatego, że wydarzyło 
się coś ciekawego, ale w ręcz przeciwnie nic się nie wydarzyło. Był to jeden z tych dni kiedy, siedzisz ze znajomymi na wykładzie i każde słowo cię bawi, śmiejesz się, i rozglądasz po sali, widzisz masę ludzi, tych, których znasz i tych których nie znasz, ale możesz poznać i wiesz, że w tej chwili 
to oni patrzą na ciebie, ale nie dlatego, że źle cię oceniają, ale dlatego, że chcą być na twoim miejscu, bo się wpasowałaś, czujesz się wreszcie tak jakbyś była u siebie. Każde twoje słowo, powoduje, 
że znajomi wokoło ciebie się uśmiechają, a ty uśmiechasz się z nimi. I nie nie chodzi tu o jakieś głupie zaczepki, obgadywanie, ani o przeszkadzanie, na wykładzie. Wszystko to odbywa się kulturalnie, 
ale na luzie. Bo ty nie śmiejesz się obgadując kogokolwiek, ale śmiejesz się  z tego co notujesz na wykładzie, śmiejesz się bo koleżanka nie wyrabia notować, śmiejesz się z tego, że ktoś nagle zapytał: ,,Czy może pan powtórzyć", bo wiesz, że nie tylko ty jesteś gdzieś na szarym końcu wykładu, nie tylko ty potrzebujesz powtórki. A potem wychodzisz ze szkoły i na ustach masz jeden pełny uśmiech.


 Do oczy cisną się łzy. Tak łzy, ale nie łzy rozpaczy, a szczęścia. Bo w końcu nagromadziło się go tak wiele, że musi jakoś wypłynąć, a przecież nie uszami :) I kroczysz przed siebie. Cała twoja co najmniej 40 minutowa droga do mieszkania, jest samotna, ale nie osamotniona, bo dziś czujesz, że chodź żaden znajomy nie idzie obok twojego boku to każda napotkana ci osoba jest bliska. I chodź wiatr rozwiewa ci włosy i wiesz, że wyglądasz strasznie, to cieszysz się, nic nie jest w stanie zdjąć dzisiaj twojego uśmiechu z ust. Bo jesteś szczęśliwa, bo czujesz, że to miasto, to miejsce w którym się znalazłaś, wreszcie należy do ciebie. I w tej chwili przychodzi do głowy ta okrutna myśl: ,,zostanę tu, zamieszkam tu, nie wrócę do domu, do tej wsi" i wtedy uśmiech znika, ale nie na długo, bo dziś odrzucamy smutne myśli na bok, dzisiejszy dzień to piękny dzień. 
Kurtka wraz z włosami faluje rozpięta, na wietrze, opromieniona promieniami słońca. 
I ludzie śmieją się do ciebie, bo TY jesteś szczęśliwa.

* fotki pochodzą z neta

4 komentarze:

  1. Super, że miałaś taki fajny dzień, kiedy wszystko widziałaś kolorowo :) Ja mam tak, gdy świeci słońce,. no, chyba, ze mam jakieś problemy wtedy, ale gdy mam ,,tan neutralny" to promyczki powodują euforię i napływające siły :D
    ciesz się swoim miastem :D Ja, mimo, ze nie mieszkam w Katowicach. już je traktują jako moje! Dziś kupiłam sobie wracając ze szkoły za 3,30 zł pluszowe opakowanie na płyty CD i pluszowy kubek na długopisy oba w kształcie dalmatyńczyka i tylko 3,30 w sumie zapłaciłam, to też robi super humor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że miałaś udany dzień :) Trzeba cieszyć się z małych rzeczy ^^
    Jesień, pochmurniejsze dni nie wpływają na mój humor, ale i tak często się dołuje jakimiś drobnostkami ;/ Taka już jestem, nawet słońce nie poprawia mojego humoru xd

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatnie dni są dokładnie takie same. Idę ulicą i uśmiecham się do ludzi, choć sama nie wiem dlaczego. Po prostu jestem szczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award. Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpropagowanych na tyle, na ile zasługują, czyli o mniejszej liczbie obserwatorów niżbyśmy chcieli, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
    Nasze pytania:
    1. Jaka jest twoja największa pasja ?
    2. Jaka jest twoja ulubiona potrawa ?
    3. Co robisz na feriach zimowych ?
    4. Jakie sporty uprawiasz ze swoim psem ?
    5. Jaka jest twoja książka ?
    6. Lubisz gotować ?
    7. Skąd wziął się pomysł na bloga?
    8. Wolisz mieszkać na wsi czy w mieście?
    9. Twoja ulubiona pora roku to…
    10. Twoja ulubiona rasa psa to.....
    11. Ulubiony miesiąc to.....

    OdpowiedzUsuń