środa, 20 marca 2013

Bo czasem pomaga tylko ostre brzmienie...

        Szkoła jak szkoła, ale jest pewna sytuacja która mnie dzisiaj szczególnie zdenerwowała, ale zacznijmy od początku. A więc. W nienawidzę fizyki! Niestety w poniedziałek zamiast godziny wychowawczej (naszej pani nie było) mieliśmy właśnie ów przedmiot, ok, przeżyłam. Następnego dnia, mieliśmy kolejna fizykę )taki plan lekcji), dzisiaj kolejna fizyka (taki plan lekcji), ale dołożyli nam jeszcze jedną, bo? A no bo pani od pp się rozchorowała i mieliśmy oczywiście fizykę. Jedynym pocieszeniem na to okazał się fakt iż powiesili na tablicy ogłoszeń, że nie mamy jutro ani wosu (ta sama kobieta go uczy co pp), ani religii, dzięki czemu lekcje zaczynalibyśmy o .... (chwila napięcia) .... o godzinie 11:35 :) Poszłyśmy więc z koleżanką do vice dyrektora, aby zapytać czy możemy przyjść na ową godzinę (bo na tablicy zastępstw  z jakiejś przyczyny było podane opieka). Co się okazało: NIE MOŻEMY !!! Podobno w jakiejś szkole wypuścili całą klasę wcześniej ze szkoły i jednemu chłopakowi coś się stało i przez to owa szkoła ponosi teraz ogromne konsekwencje, dlatego w szkołach podobno zakazało wypuszczania kogokolwiek ze szkoły, nawet jak nauczyciela nie ma, trzeba nam będzie zapewnić opiekę. Niestety muszę zasmucić każdego kto chodzi do szkoły - was też to czeka). Tak więc jutro będziemy siedzieć te dwie godziny w szkole, a co lepsze dyrektorka (ta która uczy fizyki), już się pytała czy mama z nauczycielem który nas normalnie czegokolwiek uczy, bo jak nie to ona nam chętnie zrobi lekcje. Do licha ie jestem na profilu politechnicznym tylko na językowym, zdarło ich 5 fizyk w ciągu tygodnia !!

Jedyne co mi teraz pomaga to to:



Chodź zwykle nie słucham takiej muzy ...


Zaczęłam również przeglądać blogi i na trafiłam na ten post: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/03/moda-w-sheinside.html

weszłam więc do sieci sklepu i zobaczyłam tą sukienkę:
www.sheinside.com/Nude-Short-Sleeve-Lace-Bow-Valen-Dress-p-111223-cat-1727.html#goods_description_top


Nie wiem czy to twarz tej dziewczyny przyciąga swym urokiem, czy to dzieło tej sukienki, ale coś w tym jest, że bardzo mi się podoba, może taką kupię, co sądzicie, ale tak szczerze?

Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. U mnie w szkole też często nie puszczają nas do domu, ale mnie dzisiaj puścili po występie :)

    OdpowiedzUsuń