poniedziałek, 11 marca 2013

Bo nie zawsze wiosna wiosną jest :p

           Wy tez pewnie czujecie to uczycie kiedy jeden dzień rano budzą was promienie słoneczne, z ogromna radością wstaje się więc z łóżka idzie do codziennych zajęć, czy to do szkoły czy do pracy. Popołudniami zaś wybiera się na spacer z psem czy kimś nam bliskim, a wokoło otacza nas śpiew ptaków, kwitnące bazie, przebiśniegi i wszystko to mówi nam wiosna, na reszcie ta piękna, upragniona wiosna, a tu ... kicha.
Otóż zima okazała się być na prawdę wredna tego roku. Dopiero co dodałam notkę w, której opisywałam wiosnę, a dzisiaj znów chcę wam pokazać, że zima nas kocha i nie chce nas opuścić :p

 Oto dzisiejsze fotki (wczoraj było to samo, następnie śnieg stopniał, a dzisiaj po południu znowu sypie grubymi płatami śniegu):


Perełka

Misza

Tajfun

Perełka

Tajfun i Perełka

Kajtek - nie zadowolony z zimy :p

Misza
 

Tajfun

Pozdrawiam :)


PS. Jak zapewne zauważyliście (nie dało się nie) zmieniłam wygląd bloga i możecie się spodziewać kolejnych zamian w najbliższym czasie, bo gdy mam chwilę to się nim bawię poznając nowe funkcję i szukając takich które spowodują, że blog będzie bardziej atrakcyjny i przejrzysty :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo się zawiodłam, gdy znikł już cały śnieg a tu budząc się pewnego niedawnego dnia za oknem widzę śnieg ;/ i muszę powórcic do noszenia czapki i kozaków ;/
    świetne zdjęcia ;)) śliczne zwierzaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku... jak ja bym chciała tyle kotów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to nie cieszę się z powrotu zimnej zimy ;( nie wiem dlaczego ale średnio lubię tą porę roku ... :)
    Masz prześliczne kociaki <3
    pozdrawiam i zapraszam na
    kociomaniak.blogspot.com/
    pozd:_)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie zwierzaki;]
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, jakie przesłodkie zwierzątka ♥
    Mam dosyć zimy. Niech już przyjdzie prawdziwa wiosna.

    OdpowiedzUsuń