piątek, 1 marca 2013

Czy to prawda, czy to bajka?

Wierzycie w przypadek? Takie zbieg okoliczności, albo Boski plan? Wiecie? Jestem staroświecka i gdy widzę te wszystkie pary i wspaniałe filmy o miłości zastanawiam się czy i na mnie czeka gdzieś książę z bajki. I czy kiedyś na niego trafię czy nie przejdę obok marnując swojej szansy. nigdy nie byłam tak na prawdę, na prawdę zakochana. Zdarzały się drobne zauroczenia, ale chyba w głębi siebie czułam, że to nie to bo nigdy nie dałam się nikomu do siebie na prawdę zbliżyć.
Dzisiaj jest piątek, a więc pozwoliłam sobie obejrzeć w nocy filmy, aktualnie jest 03:14, a ja mam głowę pełną pięknych uczuć jaką darzyły się osoby w filmach jakie obejrzałam. A były to mianowicie: ,,Jaśniejsza od gwiazd".

Natknęłam się na niego przypadkowo, i zaczęłam oglądać z początku był nudny, ale pod koniec zaczęłam czuć jego magię, do tego stopnia, że napisałam krótki wierszy:



,,Nie pytaj mnie czy kocham
Lecz czy kochać powinnam
 
Skłamałabym mówiąc
Że ma serce szaleńczo bije
Lecz nie kłamię mówiąc
Że bije w ogóle"


Potem dopisałam dalszą część, ale wszystkiego nie będę dodawać, bo i tak pewnie nikt tego czytać nie chce. Po filmie czułam jednak nie dosyt i tym razem specjalnie szukałam jakiejś komedii romantycznej. Wiele osób polecało ten film: ,,Duma i Uprzedzenie", a więc obejrzałam go.


Widziałam już bollywodzką wersję, ale muszę przyznać, że ta również, a może bardziej jest warta polecenie, dla romantyków.

Tak więc jak myślicie, istnieje taka wielka miłość? Na która trzeba czekać, a ona w końcu na Ciebie wpadnie, czy to tylko głupia bajka dla dzieci? 


5 komentarzy:

  1. Ja wierzę w mojego księcia z bajki, ale chyba mnie nigdy nie znajdzie ;) A ten krótki wiersz bardzo, bardzo ładny :)

    http://creatingyoudream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie oglądałam filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wierze że przyjedzie książę na rumaku xd
    Zapraszam do mnie :>
    http://olin-ollin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam tych filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzę w miłość ponad wszystko. Jest ona strasznie trudna do znalezienia, utrzymania ale piękna :)
    Chociaż nie wierzę, że ,,znajdzie się", trzeba trochę temu pomóc, nie zamykać się na nowe sytuacje i znajomości.. Ja z moim Księciem zostałam zapoznana ,,sztucznie" xD Ale mimo wszystko od pierwszego naszego kontaktu, nawet dopiero na GG, już czuliśmy, ze ta osoba po drugiej stronie, tak irytująca, to TA :D Nie rozumiemy się, jesteśmy skrajnie przeciwnie, ale nie umiemy bez siebie wytrzymać, cały czas jedno myśli o drugiem. Chyba o to w tym chodzi..? Życzę ci też takiego uczucia, ale może życzę by Twój książę jednak był trochę bardziej podobny do ciebie niż mój do mnie :P
    Filmy pewnie super, muszę je zobaczyć, jak to przystało na romantyczkę :D Wiersz świetny, piękny, ja bardzo chętnie je czytam :)

    OdpowiedzUsuń