sobota, 16 lutego 2013

Wierszowanie

Miałam wam dzisiaj napisać trochę o mnie, ale jakoś nie mam weny, dodam więc jeden z moich wierszy. W moim opisie powiedziałam wam, że trochę piszę, a więc oto jeden z ,,utworów":




,, Nasze żale"

Gdy ciemność pokryje świat
Weź mnie za rękę i chodź

Poczuj jak ciepły wietrzyk rozwiewa włosy
Jak pieści swą delikatnością

Złam zasady dekadenckiego wesela
I pozwól by pieściła cię rosa

Wtem padnij na kolana
Ściśnij mą dłoń i krzycz

Niech twój głos okrąży czarną ziemię
Policzki zaś zaleje krew


Zamilkła

Leży jak uśpiona we mgle
Puściła mą dłoń czerwoną i odeszła

A ja?

Po śladach z powrotem
Obudzona głuchym krzykiem duszy 












Pozdrawiam :)


PS. Fotki z internetu, nie do końca oddają to co chciałam pokazać, ale ładne są:)

1 komentarz:

  1. Rewelacja :) Piękny wiersz :D Też kocham pisać, ale jakoś ostatnio nie mam weny... Choć pisze wiersze rymowane, ten biały też jest super :)
    Świetny nastrój w nim panuje, super oddaje sytuację i jest taki metaforyczny :D

    OdpowiedzUsuń