wtorek, 5 lutego 2013

Na dobry początek...

Cześć :)

Na początek kilka informacji o mnie i moim życiu.
Jestem prawie 19-sto letnią dziewczyną przed którą stoi morze życiowych wyborów. Wiele kłopotów, przemyśleń. Ale o tym wszystkim kiedy indziej.

Dzisiaj powiem, że blog ten pewnie jak każdy inny będzie wyrwaną częścią mojego życia. Opowiem o sowich przygodach, rozterkach
 oraz o mojej małej miłości - o moim psie.

Tak psy to moje hobby, uwielbiam je i pragnę wiązać z nimi swoje życie. Więc nie zdziwcie się jeżeli co drugi post będzie właśnie o nich :p
Co więcej lubię robić zdjęcia, masę zdjęć, które w tym przypadku będą pewnym urozmaiceniem moich wpisów. Postaram się przy każdym coś dodać, ale na wstępie niczego
nie obiecuję.

Na razie to wszystko, jeżeli chcecie mnie lepiej poznać zapraszam do śledzenia moich wpisów.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Super, że zaczęłaś pisać bloga! Jaka Ty skromna jesteś, nie pochwaliłaś się :D Dopiero patrzę, piszesz mi z konta google, to weszłam na ciebie,a tutaj patrzę, masz bloga :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz dopiero zaczęłam pisać, nic szczególnego, ale dzięki za wizytę :)

    OdpowiedzUsuń